جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
اربعین

حوزه/ مسئول ستاد قرار گاه مردمی اربعین قم گفت: از ۲۰ مرداد لغایت ۲۵ مرداد ماه ۵ هزار و ۸۵۰ زائر از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، میانمار و آذربایجان در مواکب قم اسکان یافته و خدمات اطعام و درمان دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی قربانی کرم تصریح کرد: در هشتمین سال متوالی فعالیت قرارگاه مردمی اربعین، که عمود اول پیاده روی اربعین است هزار و پانصد خادم در استان قم به زائرین امام حسین (ع) خدمت می‌کنند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به همراهی و همکاری مردم در خدمت به زائران اربعین حسینی گفت: امسال در ۵۰ نقطه از استان قم در منازل، مواکب و امامزاده‌ها زائرین پیاده‌روی اربعین حسینی اسکان داده می شوند که امامزاده شاه جمال الدین هم به عنوان قرارگاه مواکب زوار اربعین و هم به عنوان موکب به خدمت رسانی مشغول است.

وی افزود: قرارگاه مردمی اربعین استان قم در زمینه‌های مختلف از جمله اسکان، پذیرایی، بهداشت و درمان و فرهنگی به ارائه خدمات می‌پردازد.

قربانی کرم با اشاره به اهمیت خدمت رسانی مردم قم، هدف از تشکیل این قرارگاه را خدمت رسانی به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان عمود اول در مسیر پیاده روی اربعین حسینی بیان کرد.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به اینکه استان قم در هشت سال گذشته از ۳۵ ملیت پذیرای زائر بوده است خاطرنشان کرد: قرارگاه مردمی اربعین از بیست مردادماه آغاز به کار کرده و تا بیست شهریور ماه به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha